9.

میگم من بی جنبم و تعادل ندارم. یا فرت و فرت میام یا هیچی :))

در مورد این روزا بگم که همه چی خیلی خوب و عالی میگذره خدا رو شکر و منم بسیار تنبل شدم در آپ کردن وبم واسه همین یه پیج تو اینستا و یه کانال تو تلگرام درست کردم که از اونجا با هم در ارتباط باشیم. دوستای گلم اگه خواستید اونجا ادد بشید اینجا بگین که شمایید تا خیالم راحت بشه آشنا نیست :)))

میگم کاش قبلا یه اینستا درست میکردم واسه بلاگم هااا فکر میکردم سخت باشه دو تا اینستا نصب کنم ولی راااحت بود. OGinsta رو نصب کردم  که اینم یه اینستاس که میشه در کنار اینستای اصلی ازش استفاده کرد. اگه شما هم دوست داشتید می تونید این کارو انجام بدید فقط کافیه تو گوگل سرچ و دانلود کنین. وااای ساعت نزدیک دو شده و من هنوز بیدارم، فردا هم نهار میخوام برم خونه مادر شوهر و باید  زود بیدار بشم. فعلا بدروووود

اینستا: miss_ani69

 لینک کانال تلگرام: telegram.me/joinchat/CmrYVTus9mtlDBG-SFFazw