4.

سلامممممم به روی ماه همگی. وای که چقدرررر غیبت داشتم و از وبلاگ خودم و همه دوستام غافل بودم این مدت. شرمندهههههه

خب تو این مدت غیبت کبرا یه اتفاق خیلی مهم افتاد و اونم این بود که من و مستر 22 مرداد ماه عقد کردیم یه عقد خیلیییی ساده و با حضور فامیل دو طرف و بدون هیچ رقص و آهنگی تو خونه ما چون محضر رفتن رو دوست نداشتم.

روز عقدم بعد از نهار هانی و خواهرزادش اومدن خونمون دنبالم و کمکم سریع لباسم رو اتو کردن و بعد رفتیم دنبال نمکی و بعدشم خونه هانی تا منو آماده کنن. سالی هم بعدش بهمون ملحق! شد. استرس اونجوری نداشتم و اصلا باورم نمیشد من عروسم!!! به طرز عجیبی آروم بودم. موهامو که یادتونه کوتاه کرده بودم؟ همونجوری باز گذاشتم و قبلش  نمکی برام سشوار و اتو کرد . کار آرایش صورت و چشمم روهانی، لبم رو نمکی و گریم بینی  و لاکم رو سالی انجام داد آرایشگرام واقعا خوب درستم کردن دستشون درد نکنه :)

بعد که لباسم رو پوشیدم سالی ازم عکس انداخت و چند تا هم عکس دسته جمعی سلفی !!!! انداختیم و رفتیم خونه ما و دیدیم مهمونا اومدن. اینم بگم که لباسم هم خیلی خوب شده بود اگه از دوتا اشکالای کسی که رو لباسم کار کرده بود فاکتور بگیریم!

موقع بله گفتن یکم سختم بود ولی خب راحت تر از تصورم و استرس قبلش بود. در کل شب خوبی بود و امیدوارم تمام دوستای مجرد واقعی و مجازیم تجربه کنن همچین روزایی رو

این روزا هم با مستر میگذره. تو هفته دو سه بار اون نهار و شام میاد و من میرم. شبا هم که هر شب تازه ساعت 12 یا 12/30 میریم بیرون تا 2 . الانم اوشون سرکار هستن و من خونه و امروز همو ندیدیم.اینم بگم بنده کماکان تنبل تشریف دارم و امروز تااازه ساعت 2 مامانم بیدارم کرده واسه نهار فقط روزایی که مستر قراره واسه نهار بیاد یا من برم ساعت 11-12 بیدار میشم .

دوستای گلی که ازتون بی خبرم لطف می کنید بیاید از خودتون بگید؟ مثلا فاطی وب جدید ساختی؟ کجایی؟ لطفا خبری از خودت بده. مرسی

پست رو طولانی نکردم تا حوصلتون بشه و بخونید :) خدافظ

نظرات 6 + ارسال نظر
مهلا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 15:57 http://craven66.blogfa.com

عزیزمممممممممممممممممممم مبارک باشه
بهترین ها رو برات ارزومندم
الهی همیشه خوشحال باشین کنار هم

مرررررررررسی مهلای مهربون
ممنونم. منم برای تو بهترین ها رو میخوام دوستم
مرسی عزیزم

میس فاطی چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 01:12

اره...بلاگفا که هسم ولی دس ودلم به نوشتن نمیرههههه
خیلی خوبه که هوز اصالت خودتو تو تنبلی حفظ کردی

چراااا؟ تو هم تنبل شدی؟ بابا تو مث من نباش
مرسی که تایید کردی

ساحل آرام سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 22:09 http://sahelearam5.mihanblog.com

نه دیگه یه چیز خوب نشون بده

چشممم

Negin سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 11:55

سلام عروس خانووووووم خوشگل
مباررررک باشه ایشالا که خوشبخت بشی
چقد دیر اپ کردی ۱۰۰بار بهت سر زدم

سلام عزیزمممم
مرسی خانومی
شرمندهههههه سعی میکنم دیگه اینقدر دیر نشه

ساحل آرام دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 23:55

ایشالله خوشبخت بشین عزیزم
اتفاقا چند وقت پیش میگفتم آنی همینجوری که نمیومد الان دیگه ازدواج کرده کلا نمیاد :))))
من تنبلیو اینارو نمیدونم من عکس میخوام
حالا سانسوری یا غیرسانسوری
فقط یه چی نشون بده

مرسی ساحل مهربون
فکر کنم فقط تو میدونستی دلیل غیبتم چیه
هرچی نشون بدم قبوله؟؟

آوا دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 19:35

سلام عزیزم.
آخیییی بهت تبریک میگم به خاطر عقدت.خوشبخت بشی خانومی.
آره والا دیگه بلاگفا امینیت نداشت.من فضاشو دوس داشتم اما اختلالای هر روز اعصابمو خورد کرده بود..
خیلی برات خوشحال شدم.
میبوسمت.

سلام آوا جان
مرسی عزیزم. فدات
منم فضاشو دوست داشتم ولی این خرابی های مکرر واقعا اعصاب آدمو خورد میکنه و از اون بدتر ترس دوباره پریدن خاطرات
ممنون آوای مهربونم. منم کلی بابت عمل چشمت خوشحال شدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.