13.

سلامممم، روزای سردتون بخیر

من که الان کنار بخاری دارم براتون پست میذارم. دلم بارون میخواد ولی حیف که خبری از بارون نیست

از دیروز بگم که ساعت 11 بیدار شدم و داشتم تکرار کیمیا رو می دیدم که مستر پیام داد هروقت بیدار شدی بگو بیام دنبالت لباست رو پروو کنی. آخه عروسی نمکی 2 دی هستش و مامان مستر میخواد واسه شب اول لباس برام بدوزه و واسه شب دوم هم لباس عقدم رو می پوشم. منم گفتم الان دارم فیلم می بینم و بعدا میام که بهم زنگ زد و گفت خواهر شوهر هم نهار اونجاست و مامانش گفته آنی هم نهار بیاد. منم گفته آخه امروز رستِ و قرار نبود منم بیام دیگه گفت مامان گفته باید بیای منم گفتم اوکی 11/30 بیا دنبالم. دیگه همونجور که تی وی می دیدم ضد آفتابم رو زدم و تا یه ربع به دوازده که مستر اومد دنبالم و من هنوز آماده نبودم گفتم بیاد تو  مامان هم هی میگفت میدونی میخوای بری ولی آماده نمیشی منم گفتم به من چه فیلم می دیدم :)

دیروز هم خیلی سرد بود ولی نه مث امروز! دیگه رفتیم و منم لباسم رو پروو کردم و بعدشم نهار خوردیم و مستر رفت سرکار و من موندم اونجا. روزایی که خواهر شوهر هست می مونم تا شب البته قبلا واسه انجام سمینارم برمیگشتم. یکم دراز کشیدیم و بعد بلند شدیم و حرف زدیم و مامان مستر گفت هوا سرده آش میچسبه منم از خدا خواسته گفتم آرههههه ( همه میدونن من عااااشق آشم).

بعد خاله مستر اومد و یکم موند و رفت. دیگه هانی و نمکی میخواستن برن خونه نمکی یه سری وسیله ببرن دنبال منم اومدن تا بریم. نمکی یه قسمتایی از خونشو کاغذ دیواری زده بود و خودش خیلی تعریف میکرد قشنگ شده منم ذوق داشتم زودی ببینم :) راستش بد نبود یعنی خوب بود ولی خیلی شیک نبود چون پرده سالن و پشت تی وی و یه قسمت آشپزخونه که کاغذی دیواری بودن رنگای مختلف بودن و حالت رنگی رنگی داده بود به خونه ولی در کل خونه دلبازی داشت. فقط من اینجا تو یه چیزی موندم. مثلا نمکی یخچال مشکی گرفته بود و البته هیچ چیز مشکی دیگه تو آشپزخونه نداشت ( کابینتاش سفید و بادنجونی بود) بعد من همیشه یخچال و وسایل بزرگ سفید دوست داشتم  مث لباسشویی اینا! یعنی میخواستم کابینت خونم سفید و سیلور باشه و بعد وسایل بزرگ سفید و وسایل کوچیک سیلور!  بعد هانی دیشب بهم می گفت ببین یخچال نمکی مشکی بود خیلی تو چشم بود و جلوه داشت اگه سفید بود پیدا نمیشد و اینا در صورتی که به نظر من مشکی تناسب نداشت اصلا با فضای آشپزخونه! بعد گفت یخچال طوسی  یا همون نقره ای بگیر خیلی قشنگ تره و جلوه میده به آشپزخونت. حالا من موندم چیکار کنم؟ میگفت کابینت کرم های گلاس ( کاملا براق) با یخچال طوسی قشنگه. میشه کمکم کنید؟ موندم چه رنگی بگیرم یخچالم رو ! ولی قصد دارم دوقولو بگیرم آخه یخچال ساید بای ساید فریزرش کوچیکه و کمه باید همه چی رو هم بذاری ولی اونجوری کلی جا داری. بابام هم میگفت یه دوقولو طرح خیلی شیک دیدم و من تو رنگش موندم هنوز :(((

اینم بگم که سفید همه چی قشنگ سفیده ولی رنگای دیگه با هم اختلاف دارن و کم رنگ و پررنگ دارن و یخچال و لباس شویی اینا یه رنگ در نمیان.

خب خیلی پراکنده نوشتم. بعدش برگشتم خونه مادر شوهر و عکسای خونه نمکی رو به خواهر شور نشون دادم که اونم گفت زیاد رنگی شده و رنگا تناسب ندارن با هم. بعدشم مستر اومد و شام خوردیم و کیمیا دیدیم. خواهر شوهر اینا میخواستن برن خونه ما هم پا شدیم بیایم خونه ما و مادر شوهر هم با خواهر شوهر خواست بره خونه مامان بزرگ مستر ( هر شب همه اونجا جمع میشن) دیگه منم لفتش دادم تا همه برن تا یکمی تنها بمونیم با مستر دلم براش تنگ شده بود نشده بود درست ببینمش :)

تا 11/20 اونجا بودیم بعد رفتیم مستر یه پولی رو انتقال داد و اومدیم خونه ما، به زور من اومد تو و یه قهوه و شلغم خوردیم و بعد رفت خونه. امروزم بس که سر بود به زور از زیر پتو بیرون اومدم بعد نهار رفتم حموم و بیرون اومدنی چشبیدم به بخاری . بعد این پست هم برم آرایشگاه یه صفایی به ابروهام بدم  فعلا عزیزانم

نظرات 7 + ارسال نظر
Negin چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 23:44

عزیزم به نظرم یخچال سیلور بگیر اشپزخونه رو شیک تر میکنه
ولی بازم نظر خودته عزیزم ولی اگه یخچال سیلور باشه ظرف شویی و لباس شویی هم باید همرنگش باشن

آخه لباسشویی و ظرفشویی که انتخاب کردیم سفید هستن
بعد یه چیزی که هست وقتی سفید و سیلور کنار همه سفید خیلی روشن تر هستش

ساحل آرام سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 00:41 http://www.sahelearam5.mihanblog.com

همه چیزو سفید بگیری زود کثیف نمیشه؟
دوستم یخچالو ماشین لباسشوییش یه رنگه یادم نیست دقیق خاکستری اینا بود فکر کنم
ولی شیکه به نظرم :)
مامان مستر خیاطه؟
خوش بحالته

نه عزیزم کثیف نمیشه ولی سیلور فکر کنم بیشتر جای لک و اثر دست روش بمونه
اوهوم قشنگه ولی خب باید ببینی کابینت آشپزخونه هم چه رنگی میخوای بکنی
آری خیاطی میکنه و من کلی راحت شدم از این بابت

میس فاطی جمعه 27 آذر 1394 ساعت 20:35

باز رفتی که رفتی؟؟؟؟

روم سیاه خواهر

نسرین چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 23:20 http://eshghamfaramarz.persianblog.ir/

سلام.وبلاگ قبلیتو با این وبلاگت کامل خوندم.ایشالله خوشبخت بشید.بنظر من سفید خوبه.چون هم دمده نمیشه هم محیط رو دلبازتر نشون میده.کلا لوازم برقیتو سفید بگیر خیلی شیک میشه.همون دوقلو خوبه.ساید بای ساید داخلش خیلی کوچیکه

سلام عزیزم
خیلی خوشحالم از این که روشن شدین و راهنمایی کردین
احتمال زیاد همون سفید بگیرم چون لباسشویی و ظرفشویی سفید انتخاب کردم
مرسی عزیزم،همچنین شما

آرزو چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 13:40 http://arezoo127.blogfa.com/

یخچال مشکی!!!! وا همه سا سفید میدن یا سیلور!

منم موندم چه رنگی بگیرم :((

اوهوم مشکیه
من احتمال خیلییی زیاد سفید می گیرم

نفس محمد جمعه 20 آذر 1394 ساعت 00:27 http://nafasemohammad.blogfa.com

سفیییییییییییییییییییییییید بخر

چشممممم

میس فاطی پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 15:33

چقد خوبه که میای مینویسی: )
به نظر من یخچال سیلور خوشکلتره.ولی خب یه رنگی رو ست کن که آشپزخونت مثلا هزار رنگ نشه.تو نت سرچ کنی،ترکیب رنگای عالی و ایده های ناب بهت میده.
آقا شلغم و قهوه خوردین آخه؟؟چه سنخیتی دارن باهم؟

عزیزم احتمالا سفید می گیرم چون ظرفشویی و لباسشویی انتخابیم سفید بودش
نمیدونم والا.همینجوری شد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.