21.

امروز همین که چشمام رو باز کردم حس کردم روز کسالت آوری خواهم داشت ولی بعد به خودم نهیب زدم که به خودت انرژی منفی نده، البته بهم ریهتگی هورمونا هم بی تقصیر نیست.

این مدت درگیر عقد داداش بودیم، با اینکه قرار بود جشن ساده ای باشه ولی بازم خیلی کار رو سرمون ریخته بود انگار... از شنبه بگم که  9 صبح با استرس رفتم آرایشگاه تا موهامو رنگ کنم. ابروهامم حسابی پر شده بود و کلا قیافم تغییر کرده بود فقط لحظه شماری می کردم زودتر ازشون راحت بشم... اونجا هرکی فهمید میهوام موهامو رنگ کنم گفت حیفِ مشکیِ موهات خیلی قشنگه و بهت میاد ، نکن. منم استرس داشتم و بدتر دو دل میشدم ولی تصمیم خودمو گرفته بودم و رنگ هم خریده بودم حتی. اول صورتمو شمع زدم و ابروهامو برداشت، قیافم کامل باز شد و ابروم همونی شد که میخواستم. بعد نوبت رنگ رسید ... وقتی رنگ رو موهام گذاشت گفت فکر نمی کردم موهای به این مشکی ای اینقدر زود رنگ بگیره... آهان اینم بگم براتون که من و دوست جان معرف حضورتون نمکی قرار بود با هم موهامونو رنگ کنیم و بریم خودمون یه رنگ خوب بگیریم . خب وقتی رفتیم کاتالوگ رنگا رو دیدیم نمی دونستیم کدومو انتخاب کنیم تا من زنگ زدم و از آرایشگرم پرسیدم و .... البته طولانی بود مبحث انتخاب رنگ و چند ساعت طول کشید. خلاصه من خواستم رنگی که آرایشگر گفت رو بگیرم ولی یهو نمکی گفت من نمیخرم اول تو بذار ببینم چجوری میشه بعد من میخرم!!! روزی که رفتم آرایشگاه هم گفت سر راهت اول بیا خونه ما تا من موهات رو ببینم بعد برم رنگ بگیرم و عصر دختر خالم برام بذاره!!!

برگردیم به آرایشگاه... بالاخره رفتم موهامو شستم و وقتی خودمو تو آیینه دیدم حس کردم آدم جدیدی شدم. رنگ موهام عالی شده و عاشقشونم، البته کارم تا یک ظهر طول کشید و بعد داداشم اومد دنبالم و اصلا نشد برم پیش نمکی اونم گفت عکست رو برام بفرست. استرس داشتم مامان و بابا که می گفتم حیفه موهاتو رنگ نکن چی میگن؟  وقتی رسیدم خونه مامان بابا تو آشپزخونه بودن، تا منو دیدن مامان گفت چقدررر قشنگ شده موهات و همین جمله خیال منو راحت کرد، بابا هم کلی خوشش اومد.

عکسمو فرستادم ولی خوب نشد... منتظر بودم زودی شب بشه و مستر بیاد ببینه ، عزیزم اون شب شام نخورده و زودی اومد که منو ببینه و کلی خوشش اومد و گفت بهتر از اونی شده که فکرشو می کردم. امااا نمکی آخر شب بهم گفت رفته یه رنگ دیگه گذاشته و فکر کرده موای اون مث مال من مشکی نیست خوب در نیاد ( بعد به هانی گفته مال آنی روشن بوده من اینقدر روشن نمی خواستم) و موهاش خیلیی طبیعی شده ( یعنی خیلییی تیرس) ولی پشتش رنگ نگرفته. بماند که بعد از نزدیک منو دید شوکه شد و فهمید چقدر موهام خوش رنگ شده ولی ما اون انگار رنگ موی خودشه و فقط تو نور معلوم میشه رنگ کردهو فقط کمی موهاش از سیاهی بیرون اومده.

شب عقد داداش رفتم پیش هانی موهامو فر کردم و میکاپ خوش رنگ، عالی شده بود همه چیزم اینقدر اون شب تعریف شنیدم از لباس و موهام و اینکه چقدر خوشگل شدم کلی اعتماد به نفس گرفتم. کلی هم جواب پس میدادم موهامو کجا و چه رنگی و چه شماره ای گذاشتم؟

عروس ناز شده بود و لباسشم تو تنش خیلی قشنگ بود، بالاخره داداش هم داماد شد  شب خوبی بود و البته تا 4 صبح بیدار بودیم . دوستای خانوادگیمون اومده بودم از شهر دیگه ( مامان بابای زی زی و داداشش) تازه ساعت 3 شب سفره انداختیم و شام برنج و مرغ خوردیم!!!

دلم میخواد باز بنویسم ولی نمیتونم خیلی کمرم درد میکنه و چشمم خسته اس همین چند خط به زور نوشتم تا فاصله نوشتنام زیاد نشه. دوستتون دارم. فعلا

نظرات 4 + ارسال نظر
آنی شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 01:40 http://www.annie.blogfa.com

ای جانم
مبارک باشه خانم خانما

حس رنگ کردن مو خیلی جالبه :))
اون استرسی که آدم داره تا دیگران تاییدش کنن

خیلی خوشحالم که از رنگ موهات راضی بودی خانمی . همین هم مهمهههههه
عاشقتم

مرسی آنی مهربونم
آره خیلی
دقیقا، همین که مامان و مستر تایید کردن من آروووم شدم
فدات عزیز دلم

آرزو جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 13:49 http://arezoo127.blogfa.com/

رنگ موهات چه رنگیه؟؟

پس دختر خوشگلی هستی :) البته همیشه این حسو نسبت بهت داشتم و تصورم این بود که خوشگلی :))

موهام چون مشکی بود آرایگشر گفت زیتونی 7 بگیر قهوه ای خوشرنگ میده گفتش اون سبزی که می بینی زیتونی 7 داره واسه اینه که رو موهای دکولره شده اس. الان یه قهوه ای با تناژ کم زیتونی خیلی خوشرنگ داده که اصلا فکرش نمیکردم اینجوری بشه.
مرسی عزیز دلم، منم همیشه تو رو خوشگل تصور میکردم که همینجورم بودی

گلی جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 13:04

آنی جون تندتندبنویس اصن هر روز بنویس
آره خانمی خاموش میخونمت

فدات عزیز دلم
خب روشن باش با هم آشنا بشیم دیگه

نرگس پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 19:31 http://arcashop.ir

سلام
وبت عالیه
به وب منم سر بزن
اگه دوس داشتی منو لینک کن عزیزم
arcashop.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.